Tuja mnenja
Strani
Mnenja in vrzeli
Komunikacija v zdravstvu
Tuja mnenja >
Otroška soba

muca flika

Povezave
Medijske komunikacije
Polemika - moj blog

Moja e-pošta:
Nina R. Koželj

Zavarovalnici Triglav in Vzajemna zavajali z oglasi

Vir: 24.ur.com - November, 2005

vila RužičkaTriglav in Vzajemna bosta morala zaradi zavajajočih oglasov plačati po tri milijone tolarjev globe.

Republiški tržni inšpektorat je zaradi zavajajočih trditev v oglasih zavarovalnic Triglav in Vzajemna izdal odločbo o prekršku, s katero je obema zavarovalnicama izrečena globa tri milijone tolarjev, odgovornima osebama obeh zavarovalnic pa globa 300.000 tolarjev, so sporočili iz Zveze potrošnikov Slovenije.

Na zvezi potrošnikov zavarovancem svetujejo, naj tudi sami presojajo oglaševanje zavarovalnic kot kritični potrošniki, od zavarovalnic zahtevajo jasne odgovore na vprašanje v zvezi z zavarovanjem in natančno preučijo pogodbe zavarovalnic ter splošne pogoje zavarovanja.

Tržni inšpektorat je Vzajemni izdal tudi začasno prepoved oglaševanja "posebnega obvestila" v medijih v delu, v katerem družba zavarovance obvešča o njihovem lastništvu in solastništvu Vzajemne in izgubi pravice do lastništva Vzajemne v primeru, če podpišejo pogodbo ali pogodbo drugih zavarovalnic.Zveza potrošnikov je konec oktobra v okviru javnega poziva zavarovalnicam, naj zavarovancem čim prej predstavijo celostno ponudbo, pozvala tudi tržni inšpektorat, naj preveri, ali gre pri oglaševanju zavarovalnic za zavajajoče oglaševanje, predvsem pa, ali so trditve Vzajemne v zvezi z lastništvom zavarovalcev v Vzajemni v skladu z zakonom in statutom.

V oglaševalsko bitko za zavarovance je posegel tržni inšpektor, ki ugotavlja, da je oglaševanje Triglava in Vzajemne o dopolnilnem zdravstvenem zavarovanju po novem sporno. Zavarovalnicama nalaga po tri milijone tolarjev kazni, odgovornima osebama pa še vsakemu po tristo tisočakov. Triglav je državljane zavajal z oglasom, da se morajo na novo zavarovati, kar ni res, saj jim lahko zavarovalnica avtomatično preoblikuje zavarovanje, Vzajemna pa mora umakniti oglase o solastništvu v zavarovalnici.



Hladno vreme, topel dom in brezdomci

 
vila Ružička

Tokrat za spremembo ne ljudje, temveč živali, čeprav se vam bo morda zdelo nesmiselno ukvarjati se z njimi, če pa so tudi ljudje brez doma in brez možnosti, da bi rešili svoj eksistencialni problem.

Včasih smo resnično bolj usmiljeni do ljubkih puhastih kepic, še pogosteje pa bolj kruti, saj živali še zdaleč nimajo toliko možnosti za preživetje v njim tujih socialnih okoljih. Skušajmo jim torej pomagati, saj nas bo zlahka očarala ljubkost, ki jo kljub slabim življenjskim razmeram izžarevajo in nas s tem opominjajo, da materialne dobrine in prestiž le niso ključ do zadovoljstva.

Poiščite in oglejte si pretresljive in vesele zgodbe na klepetalnici foruma Med.over.net.

Za lepši dan

Poštenje je kot mladost. Ko ga izgubiš, ni več poti nazaj.

Cantü